Wydział Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Ostrołęce wznawia bezpośrednią obsługę klientów. Obiekt był nieczynny prawie dwa tygodnie.
Jak mówi Magdalena Mrozek-Rawa, rzecznik prasowy powiatu ostrołęckiego – obsłużone zostaną tylko osoby, które wcześniej umówią wizytę.
„Przyjęcia w wydziale będą się odbywały wyłącznie po uprzedniej rejestracji wizyty poprzez system rejestracji elektronicznej. Ten system można znaleźć na naszej stronie internetowej. Osoby bez rezerwacji nie będą obsługiwane. W sprawach nie cierpiących zwłoki prosimy oczywiście o kontakt telefoniczny z wydziałem komunikacji”.
Starostwo przypomina żeby interesanci, którzy mają umówioną wizytę w wydziale, zgłosili się nie wcześniej niż 15 minut przed umówioną godziną, pobrali bilet z biletomatu i oczekiwali w holu głównym na wezwanie pracownika. Każdy z interesantów obowiązkowo powinien mieć zasłonięte usta i nos.